برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 5 خرداد 1403

عرضه جدیدترین آثار انتشارات شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب دین 

مدیر انتشارات شهید کاظمی از عرضه جدیدترین آثر این انتشارات با موضوع دین، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب دین خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت کاغذهای داخلی هزینه تمام شده برخی از کتب خود را پایین آورده و با قیمت مناسب‌تر به مردم عرضه می‌کنیم.

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ حمید خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: انتشارات شهید کاظمی با 500 عنوان کتاب خود و 300 عنوان کتاب از انتشارات روایت فتح در نمایشگاه کتاب دین حضور یافته است.
وی اضافه کرد: 70 درصد از کتب انتشارات شهید کاظمی به موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اختصاص دارد و بقیه کتاب‌ها در حوزه دین است.
مدیر انتشارات شهید کاظمی از «خط مقدم»، «جهاد تبیین»، «طرح کلی اندیشه اسلامی»، «دغدغه‌های فرهنگی» «تربیت اسلامی» و «مادر مبارزان» به‌عنوان کتب پرفروش این انتشارات نام برد و گفت: 20 کتاب چاپ اولی از انتشارت شهید کاظمی در نمایشگاه کتاب دین ارائه شده که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مشکلات حوزه نشر نبود کاغذ است که امیدواریم با حمایت مسئولان این مشکل رفع شود، البته باید یادآور شوم که انتشارات شهید کاظمی با استفاده از ظرفیت کاغذهای داخلی هزینه تمام شده برخی از کتب خود را پایین آورده و با قیمت مناسب‌تر به مردم عرضه می‌کند.
مدیر انتشارات شهید کاظمی از ویریتن مناسبت به‌عنوان یکی از نیازهای افزایش فروش کتاب نام برد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی همانند نمایشگاه کتاب دین در ارائه محصولات ناشران به مخاطبان تأثیر بسیاری دارد.

نمایشگاه کتاب دین از 26 بهمن‌ماه در شهر قم آغاز به کار کرده و تا پایان یکم اسفندماه طی ساعات 10 تا 13 و 16 تا 21 میزبان مخاطبان خواهد بود و این زمان تمدید نخواهد شد.

تاریخ: 1401/12/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

آغاز به کار سینماها از امروز/ «تگزاس۳» از چهارشنبه اکران می‌شود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از ایرنا، سینماهای سراسر کشور پس از پنج روز تعطیلی و عزای عمومی به دلیل شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه در حادثه ...

پیکر رئیس جمهور و یارانش پس از طواف در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع شد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  مراسم تشییع پیکر شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش امروز (سه شنبه اول خرداد) در شهر تبریز و قم برگزار شد. ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ...

پیکر امیرعبداللهیان در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده می‌شود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وزارت امور خارجه زمان تشییع و خاکسپاری شهید «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه را اعلام کرد. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَبَشِّرِ ...

سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ماموریت کاری در آذربایجان شرقی به شهادت رسید.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ رئیسی که برای افتتاح سد قیز قلعه سی به آذربایجان شرقی رفته بود، در بازگشت از این سفر بر اثر سقوط هلی کوپتر حامل خود و همراهانش شهید شد. علاوه ...